OUDE MEDIA

Het klinkt heel oud, maar zo oud is het niet. Oude media is alles wat niet digitaal is. Bureau Jorgen heeft daar heel veel ervaring mee en is gewend om vanuit een sterk concept doelgerichte communicatie te maken. Het mag dan oud heten, je kan altijd iets brand news verwachten.

NIEUWE MEDIA

Facebook, websites, Adwords, Social Media, webdesign en bannering, het valt allemaal onder nieuwe media. Doordat Bureau Jorgen bij de aftrap van de nieuwe media heeft gestaan, weet hij als geen ander de nieuwe en oude media met elkaar te combineren.

MUZIEK EN VIDEO

Bureau Jorgen maakt naast reclame ook muziek en video's voor grote en kleine klanten. Al is Bureau Jorgen echt een reclamebureau pur sang, het kan soms heel erg handig zijn om ook deze disciplines te beheersen voor bijvoorbeeld bedrijfsfilms of radio-commercials.

OUT OF THE BOX

Buiten de gebaande wegen denken. Dat is iets waar je Bureau Jorgen altijd voor mag wakker maken. Creatieve ingangen en uitwerkingen zijn ons sterkste punt. Door de vele succesvolle campagnes van Bureau Jorgen is een apart bureau voor reclamecampagnes opgezet: The White Papers.

Wie is Jorgen?

 
Jorgen, eigenaar van Bureau Jorgen is 42 jaar en is echt een creatieve duizendpoot. Of het nou om reclame, design, muziek of film gaat, Jorgen kan het maken. Voordat hij reclamebureau Jorgen 12 jaar geleden startte, werkte hij als Art-Director en conceptmaker voor grote reclamebureaus en filmproductiehuizen. Daar bedacht hij landelijke reclame campagnes en werkte o.a. voor Volvo, Autodrop, De Hypotheker, Glaxo Wellcome etc. Jorgen denkt altijd mee en probeert altijd met vernieuwende ingangen te komen en houdt altijd vast aan een strakke reclame koers. Of het nu om een logo, webdesign of een complete reclamecampagne gaat. Jorgen houdt van een goede relatie met zijn klanten. Immers, hoe beter de relatie, hoe beter we elkaar begrijpen.
 

Benieuwd wat Bureau Jorgen voor jou kan betekenen? Maak eens een afspraak.